lørdag 7. september 2013

Gode minner

Satt her på morrakvisten idag og kikket på bilder fra året jeg gikk lykkelig gravid med Sarah Louise i magen. Minnene er mange og jeg vil dele noen med dere også.


Gleden er like stor hver gang <3 og her fikk vi vite at vi ventet ei lita jente.


Søskenkjærligheten er stor og de gledet seg veldig til å treffe sin bitte lille søster




Oldemor Betzy var både glad for besøk og at det skulle komme et oldebarn til.



 Vi storkoser oss på Norefjell om vinteren. Her med bergensbesøk. Og jeg ble helt nødt til å kjøre litt ski sjøl også. Det meste går med en baby i magen og en baby i vogn, hvis man bare vil nok.







17 mai var helt spesielt dette året


 












 Mye kos ble det også hjemme









Vi tok også turen til Langedrag sammen med gode venner.



Danmarkstur på badehotell med søstern og familien fikk vi også til.









Pinsehelga tilbrakte vi i Bergen denne våren.Og på togturen over ble alle tre ungene smittet av vannkopper. Vi hadde fantastisk vær og flotte mennesker å være sammen med.












Vi tok turen til Hunderfossen i juni. Moa og beste var med oss og vi hadde det supert. Det kilte ekstra godt i magen da jeg var med på noen av karusellene. Det ble mye sprell i magen også.





















 Mia Kristine snuser inn duften av sommer på hverandaen


 Sebastian lager seg stylter

 
 Ada Isabel passer på veslesøster



 Bjørneparken blir besøkt mye og der koser vi oss alle hvert år.

 Her er Mia Kristine med på jordmorkontroll i Vikersund. Det nærmer seg veldig.


 Med fotografene er vi her alle samlet



Tur i skogen for å plukke bær rakk vi også


 Og det ble masse forberedelser.... Alt skulle være helt perfekt og klart til at prinsessa skulle komme. Klærne ble vasket og lagt i kommoden og vognene ble vasket og renset.

  

Og det ble enda en skogtur. Denne gangen orket jeg ikke mye






Og her er siste bilde av den store magen, bare få dager før marerittet startet. Da var ferden over. Et lite tilbakeblikk fra en lykkelig tid der vi alle spente og glade ventet på vårt lille vidunder. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg skulle ønske at alt var som i denne tiden. Da vi ante fred og ingen fare. Hadde skuldrene senket og bare levde i øyeblikkene og koste oss sammen <3

1 kommentar: