mandag 21. januar 2013

Samlet hjemme hos Sarah Louise...


Vi inviterte til samling hjemme hos oss, hjemme hos Sarah Louise etter begravelsen. Vi serverte rundstykker, kaker og kaffe. Mange hadde tilbudt seg å bake og rundstykkene ble smurt og gitt til oss av Krøderen Kro. Tusen tusen takk til alle som hjalp oss å få dette til.....vi er evig takknemlig <3

Det var mange i begravelsen og mange ble med hjem til oss etterpå. Jeg er utrolig glad for at vi delte denne dagen med så mange....... Sarah Louise samlet oss alle, og denne dagen var hun hedersgjest og hun var i tankene til mange.

I mine tanker er hun hele tiden, og hun har fått en stor plass i hjertet mitt <3








Ungene var slitne og koste seg med farmor og Karianne og legobygging. en deilig avkobling.








Fredrik hadde fått overraskende støtte denne dagen fra fantastiske kamerater fra Bergen. Det varmet og jeg vet han var utrolig glad for det... Jeg fikk også besøk langveis fra,og mange av mine venner som bor her kom.... utrolig flott, rørende og fint å ha så mange gode venner som er der når man trenger det mest..... <3














Her sitter mamma og skriver en liten hilsen til Sarah Louise i minneboken som jeg lager om henne.










Jeg husker lite av denne samlingen..... vet ikke om jeg satte meg ned og snakket med noen, eller om jeg smakte på kakene, eller hva jeg gjorde. Tror ikke det var så veldig mye mer energi og krefter igjen......jeg bare eksisterte.

En stor takk til alle som kom, venner og familie, til alle som bakte, lagde mat og til de som ryddet og ordnet. En spesiell stor takk til alle som kom langveis fra, til de som møtte opp fra sykehuset, og til min jordmor gjennom svangerskapet. Og kolleger fra jobbene våres. En ekstra stor klem til Tone Anne som sang solo i kirken og til alle de som har sendt oss gode hilsener og flotte blomster, lykt, engler og smykke. Dere er gode...

Og en kjempestor takk til vår nærmeste familie på begge sider som alltid er der for oss 110 %. Vi er utrolig glad i dere alle og evig takknemlige for all hjelp og støtte. Dere er vår klippe!







Da alle var reist hjem, besøkte vi Sarah Louise på graven.


sterkt
fint
vondt

godt
savn
smerte
lengsel

kjærlighet


















Det var fint å sitte ved graven.....
Sarah Louise var der sammen med oss, 
i solen som varmet og skinte...


Savner deg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar