onsdag 22. mai 2013

Det varmer




De vakre menneskene jeg har rundt meg

 Da vi mistet vår lille tulle Sarah Louise fikk vi kjenne på viktigheten av å ha snille og gode mennesker rundt oss. Og det kan ikke beskrives med ord hvor takknemlig jeg er for at jeg og min familie kjenner og er omringet av så utrolig mange vakre mennesker. Vi har fått så mye varme og omtanke via meldinger, tlf, mail, facebook, brev, gaver og besøk. Jeg har desverre ikke tatt bilde av alt som har dukket opp, men jeg har et lite knippe bilder jeg gjerne vil dele.

Tusen tusen takk alle sammen <3



















Skinnfellen til Sarah Louise er det min mamma som har laget. De andre 3 barna fikk hver sin skinnfell da de ble født. Det er fint og godt og ha en til henne også. Vi har den liggende i en stol og bruker den hver eneste dag. Den varmer på alle måter <3





Dette bilde av et hjerte kom ei venninne med på døren. Det traff meg veldig og tårene trillet. Det kom som bestilt da jeg denne dagen prøvde å rydde vekk vuggen som hang i taket akkurat her. Det ble for meg veldig symbolsk og sterkt og kunne bytte ut vuggen med dette røde varme hjertet. Ingenting kunne passet bedre. Jeg betrakter bilde og mine 4 barn hver eneste dag <3 <3 <3 <3






Det å skape minner og ta vare på de få minnene jeg har kjenner jeg er utrolig viktig for meg. De viktige øyeblikkene må bevares og gjemmes i hjertet. Ei jeg kjenner har beriket minnene mine ufattelig mye, da hun tegnet disse nydelige bildene og sendte de i posten til meg.


Sammen i hjertet - for alltid



 En engel i himmelen



Det varmer når noen bryr seg og det føles godt når noen er triste og lei seg sammen med meg. Jeg gråter og har grått mange salte tårer sammen med familie, gode venner, kjente og kjære. Jeg smiler og ler også, både aleine og med andre. Jeg lever! Jeg kjenner varmen fra dere alle sammen. Jeg vet jeg har tatt mange skritt i riktig retning, men det hadde vært så mye tyngre hvis jeg skulle gått dem helt aleine. 

Tusen tusen takk for all støtte, omtanke og gode ord. Takk for at du er du, hver eneste en av dere. Jeg trenger dere alle sammen.....også på veien videre <3




Lys og varme
Når mørket no har sænka sæ
går æ stilt igjennom rommet
og følelsan dæm slit i mæ
ka vill framtida gi
og dein arven vi har gitt dæ
kain vær tung å ta med sæ
vill du spør oss
vill du last oss
vill du kall det for
ett svik.
Men sola som gikk ned i kveld
ho ska skin før dæ min kjære
og føglan som e fri
dæm ska vis veg
og ailt ska bli
mykji lys og mykji varme
tru og håp
det kain du få med
mange tåra
tunge stunde
e æ redd før at det bli. 
 
 
Når sola jage natta bort
så kryp du godt innte mæ
og gjømt e aill de tunge tankan
dæm æ hadd i går
i liv og latter spør du mæ
om regnet og om sola
og svaran
som æ gir dæ
e it j dæm æ hadd
i går.
Men sola som gikk ned i kveld
ho ska skin før dæ min kjære
og føglan som e fri
dæm ska vis veg
og ailt ska bli
mykji lys og mykji varme
tru og håp
det kain du få med
mange tåra
tunge stunde
e æ redd før at det bli.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar