tirsdag 8. september 2015

Tenk 3 år har gått...



Til min lille engel på 3 år...<3

Tenk 3 år, liten men stor.
Løpe om kapp med far og mor.
En tid med trass og egen vilje,
nysgjerrig og glad, en vakker lilje.
Vi ønsket å gi deg livet i gave.
I stedet lyser du opp i himmelens have.
Jeg drømmer om at du tok livet fatt,
og om alt vi skulle gjort sammen vår kjære skatt.
Livet går videre, for oss er du med.
Sorgen og savnet kan veldig få se.
Av og til jeg vil gjemme meg vekk.
La meg sjøl ramle og falle som en sekk.
Hverdagens krav om heder og ære,
om alt vi skal mestre, fikse og lære.
Vi kan ikke plasseres i en boks så rigide,
for sammen med oss vi har en skyggefull side.
Tre skritt frem og ett tilbake
en svingete vei, det finnes ikke make.
Heldigvis er hverdagen også en fest,
med latter og glede- jeg liker de dagene best.
I dag skinner solen og himmelen er blå.
Til glede for alle, store og små.
Mine tanker er hos deg min vakreste stjerne.
din plass i mitt hjerte kan ingenting fjerne.




Klem fra mamma


3 kommentarer:

  1. Found your post interesting to read. I cant wait to see your post soon. Good Luck for the upcoming update.This article is really very interesting and effective. Click Here to visit my article mathematics connection.

    SvarSlett
  2. A 15-year mortgage is designed to be paid off over 15 years. A 30-year mortgage is structured to be paid in full in 30 years. The interest rate is lower on a 15-year mortgage, and because the term is half as long, you'll pay a lot less interest over the life of the loan.

    SvarSlett